MASTERCLASS MOVIMENTS OLÍMPICS

Deja un comentario (0)

 width=

Masterclass moviments Olímpics

Recordes que al febrer vam fer una Masterclass sobre moviments olímpics? Doncs aquest mes et portem la segona part.

Dimecres 19 d’abril farem una Masterclass de 90 minuts sobre moviments olímpics. En aquesta activitat aprendràs a realitzar el segon dels dos moviments olímpics que existeix, l’arrencada o Snatch; per fer-ho, la sessió constarà d’una petita part teòrica i una part més àmplia d’aplicació pràctica. La classe s’impartirà a les 12:00 a l’Outdoor Box de CEM Can Ricart. Per participar només has de parlar amb els nostres tècnics/es de sala perquè et reservin una plaça.

T’esperem al Box de CEM Can Ricart el 19 d’abril, anima’t!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

PROVA EL CENTRE

Si vols provar el centre i viure de primera mà l’experiència, escriu-nos al formulari i ens posarem en contacte amb tú. Només vàlid per a persones que no hagin fet ús previ del centre. El club es reserva el dret d’admissió.

ASSOCIACIÓ CLUB LLEURESPORT com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta o petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat
Condiciones(Obligatori)
Ens agradaria que ens prestessis el teu consentiment per a:
Comercial
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.